Můžete se kdykoli odhlásit. Zasíláme jednou za 14 dní.
Zúčastněte se také tvorby našeho eshopu...
Rádi uvítáme Vaše dotazy, připomínky, postřehy
a nápady jak zlepšit a doplnit tuto stránku,
abychom Vám mohli nabídnout co nejkvalitnější služby.
Na kontakt s námi využijte následující
» FORMULÁŘ «
- Úvod
- Obchodní podmínky
Všeobecné obchodní podmínky pro nákup v tomto internetovém obchodě
1) OBECNÁ USTANOVENÍ
Kupující potvrzením závazné objednávky potvrzuje, že akceptuje Obchodní podmínky pro dodávku zboží vyhlášeného prodávajícím. Vztahy mezi kupujícím a prodávajícím se řídí těmito obchodními podmínkami, které jsou zároveň pro obě strany závazné. Prodávajícím se ve smyslu těchto všeobecných nákupních podmínek označuje společnost MOTO STYLE PLANET sro, se sídlem Jána Francisciho 47, Levoča, 05401, IČO: 44102054, zapsaný u Okresního soudu Košice 1 OR Okr.soudu Košice I., Odd.: Sro .21683/V (dále jen jako „prodávající“).
Kontaktní údaje prodávajícího: mail: info@msplanet.sk telefon: 0915925312 poštovní adresa: MOTO STYLE PLANET s.r.o., Mariánske námestie 21, Spišské Podhradie, 05304
2) OBJEDNÁNÍ ZBOŽÍ A SLUŽEB
Nabízíme vám možnost nákupu přímo z vašeho domova, kde můžete nakupovat nonstop. Objednávat si můžete jednoduše a pohodlně pomocí nákupního košíku, telefonu, e-mailu či písemně na naší adrese. Předmětem smlouvy je pouze zboží uvedené v kupní smlouvě – objednávce. Rozměry, váha, výkony, kapacita a ostatní údaje uvedené na našich stránkách, v katalozích, prospektech a jiných tiskovinách jsou údaji nezávaznými a vycházejícími z údajů výrobců. V případě nesrovnalostí Vás samozřejmě budeme kontaktovat. Zavazujeme se, že svým odběratelům budeme dodávat pouze zboží v perfektním stavu a v souladu se specifikacemi či vlastnostmi obvyklými pro daný druh zboží vyhovujících daným normám, předpisům a nařízením platným na území České republiky a zároveň řádně vybavenými českými návody k obsluze, záručními listy a seznamy pozáručních servisních středisek, je-li to pro daný druh zboží obvyklé. Podmínkou pro naplnění platnosti naší elektronické objednávky je vyplnění všech požadovaných údajů a náležitostí uvedených v objednávkovém formuláři. Objednávka je zároveň návrhem kupní smlouvy, kdy samotná kupní smlouva vzniká samotným dodáním zboží. K uzavření kupní smlouvy se vyžaduje formální potvrzení objednávky prodávajícím. V jednotlivých, zejména cenově náročnějších případech, si prodávající vyhrazuje právo ke vzniku smlouvy potvrzením objednávky nejlépe osobně nebo telefonicky a úhradu finanční zálohy kupujícím. V případě, že v průběhu doby, kdy bylo zboží objednáno, došlo k výrazné změně kurzu zahraniční měny nebo ke změně ceny či dodávaného sortimentu ze strany dodavatele, má naše firma právo objednávku po dohodě s kupujícím modifikovat nebo od ní jednostranně s okamžitou platností odstoupit. Stejné oprávnění si vyhrazujeme iv případě, kdy výrobce přestane dodávat objednaný produkt nebo uvede na trh novou verzi produktu, popřípadě výrazným způsobem změní cenu produktu.
3) POTVRZENÍ OBJEDNÁVKY
Objednávka je přijata do 24 hodin, potvrzení objednávky vám zašleme e-mailem, o odeslání budete také informováni e-mailem. V případě nejasností Vás budeme samozřejmě kontaktovat.
4) ZRUŠENÍ OBJEDNÁVKY
Každou objednávku můžete do 24 hodin zrušit a to telefonicky či e-mailem a to bez udání důvodu. Stačí uvést jméno, e-mail a popis objednaného zboží či služby.
5) BALNÉ A POŠTOVNÉ
Objednané zboží vám zašleme jako dobírku pokud nebyla uhrazena předem. V případě, že jste na naší rozvozové trase budete o dodání informováni telefonicky nebo e-mailem. Je možno zvolit i jiný způsob dopravy a to dle specifikací jednotlivé objednávky. Cena poštovného se může lišit i dle váhy objednaného zboží.
6) DODACÍ LHŮTA a VÝMĚNA ZBOŽÍ
Dodací lhůta je od 2-21 dnů, není-li uvedeno jinak. V případě, že nějaké zboží nebude skladem, budeme Vás co nejdříve kontaktovat.
V případě potřeby Vám nepoužité a nepoškozené zboží vyměníme za jiný druh. Zboží stačí zaslat doporučeným balíkem (ne na dobírku) na naši adresu prodejny. Náklady spojené s výměnou nese v plné výši kupující.
Pokud Vám zboží z jakéhokoli důvodu nevyhovuje, máte právo jej podle § 12 zákona 108/2000 Sb. vrátit do 14 prac.dnů od převzetí zboží. Zboží nesmí být použito, poškozeno, musí být kompletní, řádně zabaleno a zasláno s kopií dokladu o koupi. Zásilky vrácené formou dobírky neakceptujeme. Při dodržení uvedených podmínek Vám peníze vrátíme bez zbytečného odkladu na Vámi uvedený účet. Nevrací se cena dopravného, jen částka za samotné zboží. Náklady na vrácení zboží nese spotřebitel Právo na vrácení zboží nevzniká v případě závazné písemné objednávky vystavené odběratelem, když se zboží vyrábí nebo bylo vyrobeno a dodáno po vzájemném odsouhlasení grafického návrhu podle specifických požadavků spotřebitele. Povinnost odběru a zaplacení zboží se zákazník zavazuje vystavením písemné objednávky. Zboží až do úplného uhrazení je majetkem prodávajícího. Prodávající je oprávněn odstoupit od kupní smlouvy dostane-li kupující do prodlení s úhradou závazků za dodávky zboží prodávajícího, a to i dílčí dodávky a opakující se plnění.
7) Alternativní řešení sporů
7.1 Objednatel - Spotřebitel - má právo obrátit se na Provozovatele - prodávajícího se žádostí o nápravu e-mailem na info@msplanet.sk pokud není spokojen se způsobem, kterým Prodávající vybavil jeho reklamaci nebo pokud se domnívá, že prodávající porušil jeho práva. Pokud prodávající odpoví na tuto žádost zamítavě nebo na ni neodpoví do 30 dnů od jejího odeslání, Spotřebitel má právo podat návrh na zahájení alternativního řešení sporu subjektu alternativního řešení sporů (dále jen subjekt ARS) podle zákona 391/2015 Sb. ARS subjekty jsou orgány a oprávněné právnické osoby podle § 3 zákona č.. 391/2015 Sb. Návrh může Spotřebitel podat způsobem určeným podle § 12 zákona č.j. 391/2015 Sb.
7.2 Spotřebitel může podat stížnost také prostřednictvím platformy alternativního řešení sporů RSO, která je dostupná on-line na: http://ec.europa.eu/consumers/odr/index_en.htm.
7.3 Alternativní řešení sporů může využít pouze Spotřebitel – fyzická osoba, která při uzavírání a plnění spotřebitelské smlouvy nekona v rámci předmětu své podnikatelské činnosti, zaměstnání nebo povolání. Alternativní řešení sporů se týká pouze sporu mezi Spotřebitelem a Prodávajícím, vyplývajícího ze spotřebitelské smlouvy nebo souvisejícího se spotřebitelskou smlouvou. Alternativní řešení sporů se týká pouze smluv uzavřených na dálku. Alternativní řešení sporů se netýká sporů, kde hodnota sporu nepřevyšuje částku 20 EUR. Subjekt ARS může od Spotřebitele požadovat úhradu poplatku za zahájení alternativního řešení sporu maximálně do výše 5 EUR s DPH.
8) Osobní údaje a jejich ochrana
8.1. Smluvní strany se dohodly, že kupující v případě, že je fyzickou osobou, oznámí prodávajícímu své jméno a příjmení, adresu trvalého bydliště včetně PSČ, číslo telefonu, mailovou adresu. V případě, že prodávající zpracovává i jiné osobní údaje kupujících, zpracovává je v rozsahu potřebném ke splnění povinností vyplývajících z kupní smlouvy. Kupující poskytuje osobní údaje prodávajícímu dobrovolně za účelem splnění jeho povinností vyplývajících z kupní smlouvy a další komunikace s ním. Bez jejich poskytnutí prodávající nemůže řádně plnit smlouvu s kupujícím, a proto ji nebude možné s kupujícím ani uzavřít. Účelem zpracování těchto osobních údajů je vystavení daňového dokladu, předsmluvní vztahy, identifikace kupujícího, potvrzení objednávky a to telefonicky nebo prostřednictvím elektronické pošty, doručení zboží, vedení věrnostních programů pro zákazníky, realizování marketingových aktivit, informování o akcích, novinkách a slevách.
8.2. Prodávající zpracovává osobní údaje dotčených osob pro účely věrnostních programů a pro marketingové účely se souhlasem dotčené osoby v souladu s § 11 zák. čj. 122/2013 Sb. o ochraně osobních údajů ve znění pozdějších právních předpisů. Dotčená osoba projeví svůj souhlas se zpracováním osobních údajů při objednání si zboží prostřednictvím internetového obchodu www.msplanet.cz nebo jiným vhodným způsobem nebo při požádání o vydání karty zákazníka.
8.3. Kupující zasláním objednávky prodávajícímu čestně prohlašuje, že dává souhlas ve smyslu ust. § 11 odst. 1 1 zákona č. 1 122/2013 Sb. o ochraně osobních údajů ve znění pozdějších předpisů (dále jen „ZnOOÚ“), aby prodávající zpracoval a uschovával jeho osobní údaje, zejména ty, které jsou uvedeny výše, a/nebo které jsou potřebné při činnosti prodávajícího a zpracovával je ve všech svých informačních systémech . Tyto osobní údaje prodávající zpracovává po dobu 24 měsíců, pokud zákon nestanoví jinak. Kupující zároveň čestně prohlašuje, že dává svůj souhlas prodávajícímu se zpracováním jeho osobních údajů is přeshraničním přenosem osobních údajů zprostředkovatelem do České republiky jako členského státu Evropské unie a to za účelem evidence uzavřených kupních smluv mezi prodávajícím a kupujícím, faktur a jiných dokumentů, za účelem marketingu, za účelem přepravních služeb koupeného zboží. Prodávající je oprávněn poskytnout osobní údaje zpracovávaně se souhlasem dotyčné osoby k výše uvedeným účelům v zájmu zvýšení kvality poskytovaného zboží a služeb a zvýšení spokojenosti zákazníků. Prodávající se zavazuje, že bude s osobními údaji kupujícího zacházet a nakládat v souladu s platnými právními předpisy ČR. Prodávající zpracovává osobní údaje kupujícího jen po dobu nezbytnou ke splnění svých povinností vyplývajících ze smlouvy a z obecně závazných právních předpisů. Prodávající po splnění účelu zpracování zajistí neprodleně likvidaci osobních údajů kupujícího v souladu s ust. § 17 odst. 1 1 ZnOOÚ. Souhlas se zpracováním osobních údajů může kupující odvolat kdykoli písemnou formou. Souhlas zanikne ve lhůtě 1 měsíce od doručení odvolání souhlasu kupujícím prodávajícímu a údaje budou následně vymazány. Prodávající nezpřístupňuje osobní údaje žádné třetí osobě kromě případů, kdy je to nezbytné ke splnění povinností vyplývajících z kupní smlouvy. Kupující bere na vědomí, že jeho osobní údaje budou zpřístupněny nebo poskytnuty třetí osobě (např. dopravci) za účelem splnění jeho povinností vyplývajících z kupní smlouvy.
8.4. Kupující má právo a možnost aktualizovat osobní údaje přímo v on-line režimu na web stránce internetového obchodu, v zákaznické sekci, ihned po přihlášení.
8.5. Prodávající prohlašuje, že v souladu s ust. § 6 odst. 1 2 písm. c) ZnOOÚ osobní údaje bude získávat výlučně pro účel uvedený v bodě 8.1., 8.2. a 8.3. těchto podmínek.
8.6. Prodávající prohlašuje, že v souladu s ust. § 6 odst. 1 2 písm. e) ZnOOÚ zajistí, aby osobní údaje byly zpracovávány a využívány výlučně způsobem, který odpovídá účelu, pro který byly shromážděny.
8.7. Prodávající prohlašuje, že v souladu s ust. § 6 ods. 2 písm. i) ZnOOÚ bude zpracovávat osobní údaje v souladu s dobrými mravy a bude jednat způsobem, který neodporuje ZnOOÚ ani jiným obecně závazným právním předpisům a ani je nebude obcházet.
8.8. Kupující má právo na základě písemné žádosti od prodávajícího vyžadovat potvrzení, zda jsou či nejsou osobní údaje o ní spracouvané, v obecně srozumitelné formě informace o zpracování osobních údajů v informačním systému v rozsahu:
- a) identifikační údaje prodávajícího a zástupce prodávajícího, byl-li jmenován, b) identifikační údaje zprostředkovatele; to neplatí, pokud prodávající při získávání osobních údajů nepostupuje podle § 8 ZnOOÚ,
- c) účel zpracování osobních údajů,
- d) seznam osobních údajů nebo rozsah osobních údajů podle § 10 ods. 4 první věty ZnOOÚ a
- e) doplňující informace, které jsou s ohledem na všechny okolnosti a podmínky zpracování osobních údajů potřebné pro kupujícího k zaručení jejích práv a právem chráněných zájmů v rozsahu zejména poučení o dobrovolnosti nebo povinnosti poskytnout požadované osobní údaje; získává-li prodávající osobní údaje kupujícího na základě souhlasu kupujícího podle § 11 ZnOOÚ, sdělí jí i čas platnosti souhlasu, a jestliže kupujícího povinnost poskytnout osobní údaje vyplývá z přímo vykonatelného právně závazného aktu Evropské unie, mezinárodní smlouvy, kterou je Česká republika vázána, nebo zákona , prodávající oznámí kupujícímu právní základ, který jí tuto povinnost ukládá, a uvědomí ji o následcích odmítnutí poskytnout osobní údaje, - třetí strany, pokud se předpokládá nebo je zřejmé, že jim budou osobní údaje poskytnuty, - okruh příjemců, pokud se předpokládá nebo je zřejmé, že jim budou osobní údaje zpřístupněny, - formu zveřejnění, mají-li být osobní údaje zveřejněny, - třetí země, pokud se předpokládá nebo je zřejmé, že se do těchto zemí uskuteční přenos osobních údajů, Při vydání rozhodnutí podle odstavce 8.12. těchto Obchodních podmínek je kupující oprávněn seznámit se s postupem zpracování a vyhodnocování operací, v obecně srozumitelné formě přesné informace o zdroji, ze kterého získal její osobní údaje ke zpracování, v obecně srozumitelné formě seznam jejích osobních údajů, které jsou předmětem zpracování, opravu nebo likvidaci svých nesprávných, neúplných nebo neaktuálních osobních údajů, které jsou předmětem zpracování, likvidaci jejích osobních údajů, jejichž účel zpracování skončil; jsou-li předmětem zpracování úřední doklady obsahující osobní údaje, může požádat o jejich vrácení, likvidaci jejích osobních údajů, které jsou předmětem zpracování, došlo-li k porušení zákona, blokování jejích osobních údajů z důvodu odvolání souhlasu před uplynutím doby jeho platnosti, pokud prodávající zpracovává osobní údaje na základě souhlasu kupujícího.
8.9. Právo kupujícího dle bodu 8.8. bodu 5 a 6 těchto Obchodních podmínek lze omezit, jen pokud takové omezení vyplývá ze zvláštního zákona nebo jeho uplatněním by byla porušena ochrana kupujícího, nebo by byla porušena práva a svobody jiných osob.
8.10. Kupující na základě bezplatné písemné žádosti má právo u prodávajícího namítat vůči zpracování jejích osobních údajů, o kterých předpokládá, že jsou nebo budou zpracovávány pro účely přímého marketingu bez jejího souhlasu, a žádat jejich likvidaci, využívání titulu, jména, příjmení a adresy kupujícího pro účely přímého marketingu v poštovním styku, nebo poskytování titulu, jména, příjmení a adresy kupujícího pro účely přímého marketingu.
8.11. Kupující na základě písemné žádosti nebo osobně, nesnese-li věc odklad, má právo u prodávajícího kdykoliv namítat vůči zpracování osobních údajů v případech dle § 10 odst. 1. 3 písm. a), e), f) nebo g) ZnOOÚ vyslovením oprávněných důvodů nebo předložením důkazů o neoprávněném zasahování do jejích práv a právem chráněných zájmů, které jsou nebo mohou být v konkrétním případě takovým zpracováním osobních údajů poškozeny; nebrání-li tomu zákonné důvody a prokáže se, že námitka kupujícího je oprávněná, prodávající je povinen osobní údaje, jejichž zpracování kupující namítal, bez zbytečného odkladu blokovat a zlikvidovat ihned, jakmile to okolnosti dovolí.
8.12. Kupující na základě písemné žádosti nebo osobně, pokud věc nesnese odklad, dále má právo u prodávajícího kdykoli namítat a nepodrobit se rozhodnutí prodávajícího, které by mělo pro ni právní účinky nebo významný dosah, pokud takové rozhodnutí bude vydáno výlučně na základě úkonů automatizovaného zpracování jejích osobních. údajů. Kupující má právo žádat prodávajícího o přezkoumání vydaného rozhodnutí metodou odlišnou od automatizované formy zpracování, přičemž prodávající je povinen žádosti kupujícího vyhovět, a to tak, že rozhodující úlohu při přezkoumání rozhodnutí bude mít oprávněná osoba; o způsobu přezkoumání a výsledku zjištění prodávající informuje kupujícího ve lhůtě dle ods. 8.19. těchto Obchodních podmínek. Kupující nemá toto právo pouze v případě, že to stanoví zvláštní zákon, v němž jsou upravena opatření k zajištění oprávněných zájmů kupujícího, nebo pokud v rámci předsmluvních vztahů nebo po dobu existence smluvních vztahů prodávající vydal rozhodnutí, kterým vyhověl požadavku kupujícího, nebo pokud prodávající na základě smlouvy přijal jiná přiměřená opatření k zajištění oprávněných zájmů kupujícího.
8.13. Pokud kupující uplatní své právo písemně a z obsahu její žádosti vyplývá, že uplatňuje své právo, žádost se považuje za podanou podle tohoto zákona; žádost podanou elektronickou poštou nebo faxem kupující doručí písemně nejpozději do tří dnů ode dne jejího odeslání, osobně ústní formou do protokolu, ze kterého musí být zřejmé, kdo právo uplatnil, čeho se domáhá a kdy a kdo vyhotovil zápis, jeho podpis a podpis kupujícího; kopii zápisu je prodávající povinen předat kupujícímu, u zprostředkovatele podle bodu 1 nebo 2 tohoto odstavce těchto Obchodních podmínek, je ten povinen tuto žádost nebo zápis odevzdat prodávajícímu bez zbytečného odkladu.
8.14. Kupující při podezření, že její osobní údaje se neoprávněně zpracovávají, může podat Úřadu na ochranu osobních údajů České republiky návrh na zahájení řízení o ochraně osobních údajů.
8.15. Pokud Kupující nemá způsobilost k právním úkonům v plném rozsahu, její práva může uplatnit zákonný zástupce.
8.16. Pokud kupující nežije, její práva, která měla podle tohoto zákona, může uplatnit blízká osoba.
8.17. Žádost kupujícího podle ods. 8.8. bodu 1 až 3, 5 až 8 těchto Obchodních podmínek a ods. 8.10. až 8.12. těchto Obchodních podmínek vyřídí prodávající bezplatně.
8.18. Žádost kupujícího podle ods. 8.8. bodu 4 těchto Obchodních podmínek vyřídí prodávající bezplatně kromě úhrady ve výši, která nemůže překročit výši účelně vynaložených věcných nákladů spojených se zhotovením kopií, se zavážením technických nosičů a s odesláním informace kupujícímu, nestanoví-li zvláštní zákon jinak.
8.19. Prodávající je povinen písemně vyřídit žádost kupujícího dle odstavců 8.17. a 8.18. těchto Obchodních podmínek nejpozději do 30 dnů ode dne doručení žádosti
8.20. Omezení práv kupujícího podle ods. 8.9. těchto Obchodních podmínek prodávající bez zbytečného odkladu písemně sdělí kupujícímu a Úřadu na ochranu osobních údajů České republiky.
8.21. Prodávající prohlašuje, že v souladu s ust. § 15 odst. 1 1 písm. b) ZnOOÚ zpracovává osobní údaje kupujícího pro účely uvedené v bodě 8.3. těchto podmínek prostřednictvím těchto zprostředkovatelů:
Slovenská pošta, a.s. Sidlo: Partizánská cesta 9, 975 99 Banská Bystrica IČO: 36631124 zapsaná v OR ČR Okresního soudu Banská Bystrica, oddíl Sa, vl. čj. 803/S
ReMax Courier Service, spol. s r.o., se sídlem Cikkerova 2, Bratislava 841 05, IČ : 35 825 456, zapsaná v Obchodním rejstříku Okresního soudu Bratislava I., vložka č.. 25438/B
Přepravce DPD, provozovaný společností Direct Parcel Distribution SK s.r.o., Technická 7, 821 04 Bratislava, SR
Přepravce Zásilkovna, provozovaný společností Zásilkovna s. . r. o., Kopčianska 3338/82A, 851 01 Bratislava, SR
Poskytovatel služby Heureka, provozované společností Heureka Shopping s.r.o., sídlem Karolinská 650/1, 186 00, Praha 8-Karlín, ČR
Poskytovatel služby Zboží, provozované společností Seznam.cz, a.s., Radlická 3294/10, 150 00, Praha 5, ČR
Prodávající prohlašuje, že v souladu s ust. § 15 odst. 1 1 písm. e) bod 3 ZnOOÚ poskytuje osobní údaje kupujícího třetí straně pouze na základě jeho souhlasu v rozsahu e-mailu a údaje o zakoupeném zboží v rámci jedné objednávky společnosti: Poskytovatel služby Heureka, provozované společností Heureka Shopping sro, sídlem Karolinská 650/1, 186 00 , Praha 8-Karlín, ČR
9) REKLAMACE A ZÁRUKA
Případné reklamace vyřešíme k Vaší spokojenosti individuální dohodou s Vámi a v souladu s platným právním řádem. Kupující je povinen zboží po jeho převzetí prohlédnout tak, aby zjistil případné vady a poškození. Případné vady je kupující povinen ihned nahlásit naší firmě. Za vady způsobené přepravcem neručíme.
Na veškeré zboží se vztahuje zákonná lhůta 24 měsíců, pokud není uvedeno jinak. Záruka se vztahuje pouze na výrobní vady.
Záruka se nevztahuje na:
- a) vady zapříčiněné běžným používáním b) nesprávným použitím výrobku c) nesprávným skladováním
Postup při reklamaci:
1) Informujte nás o reklamaci telefonicky, e-mailem či písemně
2) zboží zašlete jako doporučený balík (ne na dobírku) na naši adresu (adresa prodejny). Zásilky vrácené formou dobírky neakceptujeme.
3) do zásilky uveďte důvod reklamace, vaši adresu (vypište přiložený návratkový list)
4) doklad o zakoupení reklamovaného zboží v našem obchodě
Vaši reklamaci vyřídíme co nejrychleji, nejpozději do 30 dnů od jejího vzniku, to znamená od převzetí zboží naší firmou. V případě delších reklamací, Vás budeme co nejdříve informovat o stavu reklamace.
Reklamační podmínky internetového obchodu (e-shopu)
nedílná součást všeobecných obchodních podmínek
- Reklamovat lze pouze zboží, které bylo zakoupeno u prodávajícího a které je vlastnictvím kupujícího.
- V případě, že vlastnické právo ještě nepřešlo z prodávajícího na kupujícího, prodávající si ve smyslu platné legislativy uplatňuje právo reklamaci vyřídit až po úplné úhradě ve smyslu § 151a a násl. Občanského zákoníku.
- Pokud kupující je spotřebitel (fyzická osoba, která nejedná v rámci předmětu své podnikatelské činnosti, zaměstnání nebo povolání) na veškeré nabízené zboží se poskytuje záruka v trvaní 24 měsíců, není-li u zboží uvedeno jinak a postupuje se ve smyslu Zákona o ochraně spotřebitele a Občanského zákoníku a těchto reklamačních podmínek. Pokud kupující není spotřebitelem, postupuje se ve smyslu ustanovení Obchodního zákoníku a záruční doba je 1 rok, není-li u zboží uvedeno jinak a tyto reklamační podmínky se na uplatněnou reklamaci nevztahují. Záruční doba začíná běžet dnem převzetí zboží od přepravní společnosti nebo přímo od prodávajícího přebírá-li zboží kupující osobně v den jeho převzetí.
- Kupující je povinen reklamaci uplatnit neprodleně u prodávajícího, a to hned po zjištění vady.
- Odpovědnost za vady se nevtahuje na vady způsobené následujícím užíváním:
- k vadě došlo mechanickým poškozením výrobku způsobeným kupujícím
- nesprávným zacházením s výrobkem, způsobem jiným než byl uveden v návodu k použití
- používáním zboží v podmínkách, které neodpovídají svojí vlhkostí, chemickými a mechanickými vlivy přirozeného prostředí zboží
- zanedbáním péče a údržby o zboží
- poškozením zboží nadměrným zatěžováním
- používáním zboží v rozporu s podmínkami uvedenými v dokumentaci, obecnými zásadami, technickými normami nebo bezpečnostními předpisy nebo jiným porušením záručních podmínek.
- Z odpovědnosti za vady jsou také vyňaty vady, které vznikly při živelné pohromě.
- Odpovědnost za vady se nevtahuje také i na běžné opotřebení zboží (nebo jeho části) způsobené používáním zboží. Kratší životnost výrobku tedy nelze považovat za vadu a nelze reklamovat.
- Reklamované zboží je třeba zaslat na naši adresu uvedenou níže, avšak ne na dobírku nebo osobně donést na kontaktní adresu. Zboží je třeba vhodně zabalit, aby během přepravy nedošlo k poškození zboží a doporučujeme zboží zaslat doporučeně, případně jako pojištěnou zásilku. Ke zboží je třeba připojit kopii dokladu o koupi (fakturu) a popis vady nebo doporučujeme přiložit vyplněný Reklamační formulář spolu s dokladem o koupi. Reklamaci je třeba zaslat výhradně písemně (poštou) nebo osobně (ne formou e-mailu).
- Prodávající potvrdí přijetí reklamace a vydá kupujícímu potvrzení o uplatnění reklamace zboží ve vhodné formě. Za den uplatnění reklamace se považuje den jejího doručení prodávajícímu. Není-li možné potvrzení doručit ihned, musí se doručit bez zbytečného odkladu, nejpozději však spolu s dokladem o vyřízení reklamace. Potvrzení o vyřízení reklamace bude zasláno písemně.
- Prodávající je povinen určit způsob vyřízení reklamace ihned, ve složitých případech do 3 dnů ode dne uplatnění reklamace. V odůvodněných případech, zejména vyžaduje-li se složité technické zhodnocení zboží nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace. Po určení způsobu vyřízení reklamace vyřídí reklamaci prodávající ihned, v odůvodněných případech lze reklamaci vyřídit i později. Vyřízení reklamace však nesmí být delší než 30 dní ode dne uplatnění reklamace. Po uplynutí 30 denní lhůty pro vyřízení reklamace má kupující právo odstoupit od kupní smlouvy a bude mu vrácena plná částka za zboží nebo má právo na výměnu zboží za nové.
- Práva kupujícího při uplatňování reklamace:
- při odstranitelné vadě má kupující právo, aby ta byla odstraněna bezplatně, řádně a včas. O způsobu odstranění vady rozhoduje prodávající. Kupující může požadovat místo opravy vady výměnu vadné věci za bezvadnou, nevzniknou-li tím prodávajícímu nepřiměřené náklady vzhledem k ceně zboží nebo závažnosti vady
- při výskytu neodstranitelné vady, která brání řádnému užívání věci k danému účelu, má kupující právo buď na výměnu věci nebo na odstoupení od kupní smlouvy (vrácení peněz) nebo slevu z ceny
- reklamace se považuje za vyřízenou, skončí-li reklamační řízení odevzdáním reklamovaného zboží, jeho výměnou nebo vrácením kupní ceny zboží, písemnou výzvou k převzetí plnění nebo její odůvodněné zamítnutí.
- Nepoškození zboží, resp. neporušenost obalu (dle pokynů při přebírání zboží) je třeba zkontrolovat při přebírání zboží, jelikož se zboží při přepravě může poškodit, doporučujeme kupujícím rozbalit zboží a prohlédnout si jej v přítomnosti dopravce. Vaším podpisem kurýrovi prohlašujete, že obal je nepoškozený.
- Tyto reklamační podmínky jsou nedílnou součástí všeobecných obchodních podmínek, a prodávající si vyhrazuje právo je kdykoli měnit i bez předchozího upozornění kupujícího.
Kontakt:
(korespondenční, jakož i adresa pro vrácení zboží)
MOTO STYLE PLANET s.r.o.
Spišské Podhradie, Mariánske námestie 21, 053 04
tel: +421 915 925 312
tel: +421 905 612 627
email: info@msplanet.sk
obchod@msplanet.sk